24/09/2025
🍁I løpet av sommeren har vi sendt/kjørt ut et skriv om frivillig kontingent til Osbrakkas venner. Vi vil benytte denne fine høstdagen til å takke hver og en av dere for støtten. Vi takker også pent for de nye grasrotmottagerne våre. Dette betyr mye for oss i Osbrakkas venner.
😅Vi vil i samme slengen sende ut en liten beklagelse til de av dere som kan ha fått dobbelt opp i postkassen av skrivet vårt. Det oppsto en liten brist i kommunikasjonsflyten, og håper dere kan tilgi oss for det. (Men om noen har lyst å betale dobbelt opp, så setter vi oss ikke på bakføttene fordi om altså😉)
🥰Med ønske om en fin dag til våre trofaste følgerne!