20/06/2026
Ook tijdens deze warme dagen zijn we gewoon open! Uiteraard letten we er wel een beetje op wat we wel en niet in de kast leggen. Niet alles kan even goed tegen warmte. Welkom voor een bezoekje aan de kast. Helaas staan er in de kast maar weinig levensmiddelen. Nog steeds wordt er meer opgehaald dan gedoneerd. Maar misschien staat er toch iets in dat je kunt gebruiken. Kom gezellig een kijkje nemen! Wil je iets brengen, ruilen of halen? Welkom! Maar laat ook wat over voor een ander!
Zou je ook buurtgenoten willen helpen? Kijk dan nog eens goed in je voorraadkast. Staan er spullen (die niet over de datum zijn!), die je waarschijnlijk toch niet gaat gebruiken? Kom ze dan brengen! Een ander is er zeker blij mee!! Graag geen aangebroken verpakkingen.
En is de kast vol? Geef het dan even af aan de deur. Dan zetten we het er later in.