31/03/2026
Beste klanten,
Sinds een paar weken zijn wij officieel een statiegeldpunt geworden! π Dat betekent dat je bij ons terecht kunt voor het inleveren van lege blikjes en plastic flesjes (groot en klein).
Enβ¦ we wilden daar natuurlijk iets leuks mee doen! π
Na even puzzelen (want jaβ¦ een originele actie bedenken is nog best lastig π) kwamen we op een mooi idee dat nΓ©t even wat extra betekenis heeft π
Elk jaar mogen onze kinderen namelijk zelf een goed doel kiezen dat zij willen steunen. Zo leren ze hoe belangrijk het is om iets voor een ander te doen π
β¨ Dit jaar hebben zij gekozen voor een prachtig lokaal doel:
π De Oranjevereniging Zuidland
Deze vereniging zet zich met veel vrijwilligers in voor gezellige en verbindende evenementen in het dorp, zoals Koningsdag, spelletjes, versieringen en activiteiten voor jong en oud π§‘
π‘ Onze actie:
Lever je lege blikjes en flesjes bij ons in⦠en kies zelf wat je ermee wilt doen!
π Wil je je statiegeld doneren?
Dat kan! Voor de deur staat tijdens openingstijden een container met zak waar je je blikjes en flesjes in kunt doen.
Wij zorgen ervoor dat het volledige bedrag naar de Oranjevereniging gaat π
π Wil je niet doneren, maar wel inleveren?
Dat mag natuurlijk ook! Bel even aan, dan scannen wij je statiegeld.
Daarna kun je eenvoudig de QR-code scannen en ontvang je het bedrag via een Tikkie πΈ
Deze staat vrijwel direct op je rekening.
Alles is welkom:
βοΈ Blikjes
βοΈ Plastic flesjes (groot & klein)
βοΈ Let op: kratten bier en glaswerk kunnen we helaas niet aannemen
Samen maken we er iets moois van πͺ
Alvast super bedankt voor jullie steun! π