06/05/2026
Wat hebben we veel leuke en creatieve inzendingen ontvangen voor de actie! π³π±
De fotoβs liepen enorm uiteen: van compleet versierde huizen tot honden en zelfs kippen op de foto. Er werd geprobeerd de vlag te laten wapperen met een fΓΆhn en zelfs het ganzenbord uit de Oranjekrant werd gespeeld in de trein tijdens een vakantie in Zwitserland. Ook zagen we een speciaal spandoek voorbij komen en deden hele straten mee, zoals de Koninginnehof en de Colijnstraat π§‘
Gisteren hebben de drie winnaars hun prijs in ontvangst genomen π
De prijswinnaars zijn:
Fam. Ter Meer (Koninginnehof)
Fam. Van Beek
Fam. Van der Wal
Bedankt allemaal voor het meedoen en de mooie inzendingen!