05/03/2026
Beste allemaal
Helaas gebeurt het te vaak dat er boodschappen uit het pakhuisje kapot gegooid worden op straat.
Helaas hebben we daarom besloten om het pakhuisje in de Irenestraat weg te halen. Wilt u er daarom geen nieuwe spullen inleggen? Het pakhuisje in het winkelcentrum blijft wel staan.