23/11/2025
Donderdag 11 december is het weer zo ver, de jaarlijkse Winterlunch bij Dorpshuis de Spil. Onze vrijwilligers gaan weer een enorm lekkere lunch voor u bereiden waarvan we gezamenlijk gaan genieten. Ook dit jaar staat de lunch weer in het teken van verbinding en samen zijn in deze donkere dagen.
We starten om 12:00 met inloop vanaf 11:45. Vooraf inschrijven is verplicht en kan tot 6 december. Inschrijven kan bij de Spil (via onze beheerder en onze vrijwilligers) of via een mail naar [email protected] onder vermelding van uw naam (of namen), adres en telefoonnummer.
Schrijf snel in want het aantal plaatsen is beperkt.