05/06/2026
Afgelopen week hebben we samen afscheid genomen van Marjoleine van den Broek in haar rol als manager van Het Buitenhuis.
Vier jaar geleden begon zij aan een prachtig avontuur: het opzetten van Het Buitenhuis. Met haar visie, toewijding en warme betrokkenheid heeft zij gebouwd aan een plek waar ontmoeting, verbinding en aandacht voor elkaar centraal staan. Een plek waar zoveel mensen zich welkom, gehoord en gezien voelen.
Tijdens een verrassingsborrel hebben we stilgestaan bij alles wat Marjoleine voor Het Buitenhuis heeft betekend. Onder het genot van mooie gesprekken, herinneringen en warme woorden hebben we haar bedankt voor haar inzet, inspiratie en bevlogenheid.
Hoewel Marjoleine afscheid neemt van haar rol als manager, blijft zij verbonden aan Het Buitenhuis. Daarnaast zet zij zich in om het concept van Het Buitenhuis verder uit te dragen en landelijk onder de aandacht te brengen.
Marjoleine, bedankt voor alles wat je hebt opgebouwd en betekend. We wensen je veel succes en plezier bij alles wat nog op je pad komt. 💚