Careander De Linde Wezep

Careander De Linde Wezep Welkom bij Wooncentrum De Linde in Wezep.

26/03/2026

Kijken jullie mee naar een dag op de Linde? 👀

Lijkt jou dit nou ook leuk? Kijk snel op de website van Careander 💻

05/01/2026

Nog meer sneeuwpret! ❄️☃️

Vanavond was het de b***t aan de bovengroep.

Begon met rustig een sneeuwpop willen bouwen, maar ook dit eindige in een sneeuwballengevecht 🥶

Na het eten vanavond nog even dik ingepakt naar buiten om in de sneeuw te spelen ❄️ Poging tot een sneeuwpop of toch een...
04/01/2026

Na het eten vanavond nog even dik ingepakt naar buiten om in de sneeuw te spelen ❄️

Poging tot een sneeuwpop of toch een iglo? Dit werd uiteindelijk sneeuwballengevecht waarbij ook aantal bewoners van boven zich in mengden en de begeleiding wel eens terug wilde pakken.

En voor diegene die geen zin hadden om naar buiten te gaan halen we de sneeuw wel naar binnen ☃️

Vrolijke feestdagen 🎄❤️Afgelopen 2 weken zaten vol met kerstlunches, kerstdiners, kerstliedjes en vooral veel kerstgezel...
27/12/2025

Vrolijke feestdagen 🎄❤️

Afgelopen 2 weken zaten vol met kerstlunches, kerstdiners, kerstliedjes en vooral veel kerstgezelligheid.

Beide groepen van het eetcafé en alle bewoners (en personeel) van de Linde hebben uitgebreid Kerst gevierd samen.

Wij wensen u namens iedereen van de Linde een goed uiteinde en al het moois voor 2026 ✨️🎆

Eetcafé 🍽Misschien heb je het al eens voorbij zien komen; het eetcafé op de Linde elke donderdag. Samenkomen, samen eten...
17/06/2025

Eetcafé 🍽

Misschien heb je het al eens voorbij zien komen; het eetcafé op de Linde elke donderdag.

Samenkomen, samen eten en daarna een spelletje, wandeling of een bakje koffie of thee om af te sluiten ☕️

Sinds een aantal maanden hebben we ook een nieuwe groep op de maandag om de week.

Gisteren was het heerlijk weer en gingen we na het eten nog even een wandeling maken.
Even tussenstop bij de speeltuin om te schommelen, klimmen of te genieten van de zon op het gezicht ☀️

Op de bovengroep hebben ze een aantal keer een leuke knutselavond georganiseerd 🖌Elke keer heeft het weer een andere the...
16/06/2025

Op de bovengroep hebben ze een aantal keer een leuke knutselavond georganiseerd 🖌

Elke keer heeft het weer een andere thema en is daarbij een leuke, maar vooral creatieve knutsel bedacht!

De avonden worden begeleid door enthousiaste familie, verwanten en/of kennissen 😊

Wat heerlijk om in de tuin te zijn 🏡Of het nu is om te bowlen, grote stapels met dozen om te gooien en op te bouwen, een...
12/04/2025

Wat heerlijk om in de tuin te zijn 🏡

Of het nu is om te bowlen, grote stapels met dozen om te gooien en op te bouwen, een boekje te lezen, om te fietsen, gein uit te halen met elkaar of alleen maar om in het zonnetje te zitten ☀️

Dat is genieten!

NL doet 🧡Namens dit prachtige initiatief kwamen er gisteren een aantal  vrijwilligers de tuin op de Linde weer zomerklaa...
15/03/2025

NL doet 🧡

Namens dit prachtige initiatief kwamen er gisteren een aantal vrijwilligers de tuin op de Linde weer zomerklaar maken.

Ze hebben hard gewerkt en zo kunnen we weer gaan genieten van de tuin de komende maanden.

Bedankt!

Vanavond was het een creatieve avond op de inloop van de bovengroep🖌Samen met bewoners en onze creatieve vrijwilligers h...
14/03/2025

Vanavond was het een creatieve avond op de inloop van de bovengroep🖌

Samen met bewoners en onze creatieve vrijwilligers hebben wij een leuke avond gehad!😄

Lijkt het jou ook leuk om als vrijwilliger samen voor en met onze bewoners aan de slag te gaan?💪
Denk bijvoorbeeld aan wandelen, spelletjes doen of ga creatief aan de slag zoals vanavond.
Laat het ons weten!

De foto zegt toch genoeg?🖍

Jannie gaat met pensioen👩‍🦳Na ruim 15 jaar op de Linde heeft Jannie gister haar laatste werkdag op de Linde gehad. 's Av...
21/02/2025

Jannie gaat met pensioen👩‍🦳

Na ruim 15 jaar op de Linde heeft Jannie gister haar laatste werkdag op de Linde gehad.
's Avonds zorgde Jannie voor feest op de groep!🎉

We hebben patatjes gegeten en een lekker ijsje toe😋

Zij had ook Willemien meegenomen om muziek te maken.🎶
Zij is te vinden via www.muziekdichtbij.nl

Geniet van je welverdiende pensioen Jannie!
We gaan je wel missen hoor😘

We hebben een prachtige gift mogen ontvangen! 🫂
15/01/2025

We hebben een prachtige gift mogen ontvangen! 🫂

Gift aan de Linde door Businessclub WHC

Een jaar lang is er gespaard in een spaarpot in de businessclub door de sponsors van WHC voor de stichting Cariander, afdeling De Linde aan de Hulststraat in Wezep. De Linde is een woongroep voor mensen met een verstandelijke en lichamelijke beperking.

Er werd het mooie bedrag van €300,- euro opgehaald!
Deze werd 19 december 2024 door Diana Allon, namens de businessclub, overhandigd aan trouwe WHC supporter Jan-Willem en zijn begeleider Margo.
Het bedrag gaat goed besteed worden aan een 'Qwiek -up', een speciale mobiele monitor waarmee beelden en filmpjes op het plafond geprojecteerd kunnen worden.

Kerstdiner!🍽De tafels waren gedekt en versiert, sfeer verlichting stond aan en het eten werd in gangen geserveerd.Voor, ...
19/12/2024

Kerstdiner!🍽

De tafels waren gedekt en versiert, sfeer verlichting stond aan en het eten werd in gangen geserveerd.
Voor, hoofd en nagerecht werden met smaak gegeten😋

Adres

Hulststraat 2
Wezep
8091TX

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Careander De Linde Wezep nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen