Gidsen Westwoud

Gidsen Westwoud Gidsen Westwoud is een vereniging voor meiden, waarbij we iedere donderdagavond activiteiten doen.

02/01/2026

Gezocht! Oude magazines📚

Voor onze knutselwerken hebben wij oude magazines nodig. Dus heb je nog een stapel tijdschriften liggen waar je niks mee doet of wil je tijdschriften voor ons sparen, stuur ons dan even een berichtje!😁

💋de Guido’s

Afgelopen zaterdag hadden wij ons jaarlijkse kerstbal! Het thema dit jaar was Winterwonderland❄️ Iedereen kwam prachtig ...
18/12/2025

Afgelopen zaterdag hadden wij ons jaarlijkse kerstbal! Het thema dit jaar was Winterwonderland❄️ Iedereen kwam prachtig verkleed aan en we hebben met z’n alle de hele avond winterse spelletjes gespeeld☃️

Aan het einde van de avond was er nog tijd om even te dansen en zelfs de nieuwe leiding hebben een geweldig optreden gegeven🎶

We zien iedereen weer terug in 2026. Tot dan!

💋de Guido’s

Vanavond hebben wij kerstkransen versierd voor onze buurtbewoners. De meiden hebben prachtige kransen gemaakt met lichtj...
11/12/2025

Vanavond hebben wij kerstkransen versierd voor onze buurtbewoners. De meiden hebben prachtige kransen gemaakt met lichtjes, slingers, kerstballen en alles wat ze konden vinden. Na het versieren zijn we bij onze buren langsgegaan om de kransen langs te brengen.

Bij deze wensen wij iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar🎄🎇

10/11/2025

Tot morgen! ;)

Lieve lezers, Vanavond hebben wij weer onze eerste Gidsenavond gehad. Waarbij wij een hele groep enthousiaste meiden heb...
11/09/2025

Lieve lezers,

Vanavond hebben wij weer onze eerste Gidsenavond gehad. Waarbij wij een hele groep enthousiaste meiden hebben gezien. Veel oude maar ook nieuwe gezichten, wat super leuk is. Zoveel enthousiaste meiden dat wij helaas genoodzaakt zijn om een ledenstop in te lassen. Mocht uw dochter toch nog geinteresseerd zijn, laat het dan wel weten. Dan kunnen wij dit in de gaten houden en kijken naar mogelijkheden!

Liefs de Guido’s

De vossen zitten verstopt en de jacht is geopend! De eerste jagers zijn al onderweg, kom nog snel je jachtvergunning hal...
07/09/2025

De vossen zitten verstopt en de jacht is geopend! De eerste jagers zijn al onderweg, kom nog snel je jachtvergunning halen voordat het te laat is.

Na afloop hebben wij uiteraard drinken koud staan, heerlijk eten verzorgd, genoeg spellen voor de jeugd en ook de voetbal en Formule 1 wordt uitgezonden in het gloednieuwe Rowans hol!

Tot zo!

De vrachtwagen is ingeladen, de meiden zitten in de auto’s. Wij verwachten rond 12:45u het dorp in te rijden. Tot straks...
26/07/2025

De vrachtwagen is ingeladen, de meiden zitten in de auto’s. Wij verwachten rond 12:45u het dorp in te rijden. Tot straks!!

Lieve dorpsgenoten,Vandaag begonnen we de laatste kampdag ietsje later dan normaal (want ja, ook sprookjesprinsessen heb...
25/07/2025

Lieve dorpsgenoten,

Vandaag begonnen we de laatste kampdag ietsje later dan normaal (want ja, ook sprookjesprinsessen hebben hun schoonheidsrust nodig). Guido Melanie moest als kersverse Guido dit jaar de vrijdag ochtendgymnastiek verzorgen en zette de toon voor een gezellige, ontspannen dag.

Na het ontbijt en het allerlaatste corveerondje werd er nog fanatiek gewerkt aan de kampkrant. Daarna kregen de meiden de tijd om de laatste puntjes op de i te zetten voor hun optreden van vanavond.

Voor de lunch stonden er wraps op het menu, die de gidsjes zelf mochten beleggen, een groot succes! Daarna werd het tijd om nog één keer alle energie eruit te gooien tijdens de sportmiddag, georganiseerd door Guido Janneke, Laura en Martine. 💪 Loods45 bedankt voor het lenen van jullie sportattributen.

En toen… kwam het moment waar iedereen al de hele week naar uitkeek: McDonald’s! 🍟🍔 De favoriet van elk kampjaar. Met volle buikjes gingen we daarna door naar de ontknoping van het kampverhaal: nét op tijd wisten we alle sprookjesfiguren terug te brengen naar hun eigen wereld.

De avond sloten we af met een wervelende bonte avond vol dansjes, toneelstukjes en zang. Ook wij Guido’s lieten ons natuurlijk van onze beste kant zien en dat doen we morgen op het plein gewoon nóg een keer! 🎭✨

Onze jongste gidsjes liggen inmiddels in bed (al wordt er nog zacht gegiecheld), terwijl de laatstejaars nog even nagenieten en keten bij de Guido’s.

We kijken ernaar uit jullie morgen weer te zien. Als alles volgens plan verloopt, zijn we om 13.00 uur terug in ons mooie Westwoud. Tot dan!

💋de Guido’s

Lieve dorpsgenoten,We begonnen de dag zoals altijd met ons vertrouwde riedeltje: een beetje rekken, strekken, ontbijten,...
24/07/2025

Lieve dorpsgenoten,

We begonnen de dag zoals altijd met ons vertrouwde riedeltje: een beetje rekken, strekken, ontbijten, corveeën en natuurlijk de kampkrant. Tijdens het schrijven kregen we gezellig bezoek van (oud)Guido Miranda, die een nachtje komt mee genieten van het kampgedruis!

De ochtend verliep lekker rustig, maar in de middag trokken we er weer op uit. De stad in, om de laatste centjes op te maken aan snuisterijen, snoep en schatten. Daarna doken de gidsjes de supermarkt in met een missie: hun eigen driegangendiner samenstellen! 🍽️

En dat betekende: voeten omhoog voor de Guido’s vanavond, want wij mochten bij elk groepje op bezoek en werden daar heerlijk verzorgd. Van voorgerecht tot toetje — de gidsjes hadden het fantastisch geregeld (al zat er hier en daar wel wat zand in de salade 😉).

Na het eten werd de dobbelsteen afgestoft voor een fanatiek potje bingo, met uiteraard geweldige prijzen en luid gejuich. En toen… was het tijd voor de spokentocht.

Een spannend bos, donkere paadjes en veel gegil later liggen onze gidsjes nu in bed — met nog een klein beetje adrenaline in hun lijfjes. Morgen de laatste volle kampdag… wat vliegt het toch!

💋de Guido’s

Lieve dorpsgenoten,De vierde kampdag zit erop en die begon met ons vaste ochtendrondje: gymnastiek, ontbijt, corvee en n...
23/07/2025

Lieve dorpsgenoten,

De vierde kampdag zit erop en die begon met ons vaste ochtendrondje: gymnastiek, ontbijt, corvee en natuurlijk de kampkrant. Tijdens het schrijven genoten de gidsjes van vers fruit, gesponsord door 't Keetje. Dankjewel! 🍎🍐

Na de lunch besloten we de regen te slim af te zijn met een bezoekje aan Balorig. Daar werd geklommen, gesprongen en gegleden, maar de regen die kwam niet.

Eenmaal terug bij de blokhut doken Guido Mara en Guido Mila de keuken in om pannenkoeken te bakken. En niet zomaar een stapeltje – nee, een hele berg! De dames hebben ervan gesmuld.

Toen brak het jaarlijkse hoogtepunt aan: hoge pap. Wat volgde was een legendarisch voedselgevecht waarin yoghurt, saus en pannenkoekenbeslag door de lucht vlogen. Daarna was het even flink boenen om zowel gidsjes als kampterrein weer toonbaar te krijgen😉

De avond brachten we binnen door, waar we heerlijk hebben gerelaxt met z’n alle. Toen het tijd was voor het verhaaltje bonkte er ineens iemand op de ramen… het was Repelsteeltje! Gelukkig konden we de rust snel terugbrengen en liggen de dames inmiddels veilig in hun bedjes. Wij houden vannacht een oogje in het zeil, voor het geval dat meneer terugkomt🫡

💋de Guido’s

Lieve dorpsgenoten,Vandaag begonnen we, zoals altijd, met ons vaste ochtendritueel: een beetje bewegen, een beetje eten,...
22/07/2025

Lieve dorpsgenoten,

Vandaag begonnen we, zoals altijd, met ons vaste ochtendritueel: een beetje bewegen, een beetje eten, een beetje poetsen. Daarna stond er iets fijns op het programma, want we gingen op pad naar het binnenzwembad! 💦

De gidsjes hebben zich uitgeleefd: glijden, zwemmen, dobberen én genieten van onbeperkt drinken en een heerlijk patatje. En alsof dat nog niet genoeg was, kregen we ook nog eens complimenten over hoe netjes onze dames zich gedroegen, dus daarvoor: één applaus voor onze gidsjes! 👏💛

Eenmaal terug bij de blokhut werd er weer fanatiek aan de kampkrant gewerkt. Ondertussen waren de Guido’s aan het smikkelen van een taartje die we hadden gekregen van familie Beemster (Heel erg bedankt daarvoor!). En toen… onverwacht hoog bezoek: de Verkenners kwamen langs! Dat zorgde natuurlijk voor veel gegiechel en nieuwsgierige blikken.

’s Avonds hebben we gesmuld van een bord macaroni, waarna we het bos in trokken voor een bijzondere ontmoeting met niemand minder dan Sneeuwwitje en een paar verdwaalde dwergen. Wat er precies gaande was, blijft nog even een raadsel…

De dag eindigde met een gouwe ouwe: het smokkelspel! Rennen, fluisteren, sluipen en gillen — alles kwam voorbij. Daarna was het weer tijd voor de bekende routine: wassen, pi**en, teken controle en naar bed.

Op naar weer een sprookjesachtige dag morgen!

💋de Guido’s

Lieve dorpsgenoten,De eerste nacht zit erop en onze gidsjes zijn helemaal in kampmodus! We begonnen de dag fris met ocht...
21/07/2025

Lieve dorpsgenoten,

De eerste nacht zit erop en onze gidsjes zijn helemaal in kampmodus! We begonnen de dag fris met ochtendgymnastiek en een stevig ontbijtje. Daarna werd het kamphuis weer s**k en span gemaakt tijdens het corvee en kregen de meiden uitleg over de kampkrant, de eerste creatieve pareltjes zijn al in de maak.

Na wat chilltijd en een lekker broodje gingen we op pad: met de fiets richting de stad! Ook Carmen kon na een nieuw ventiel met de fiets mee(We zien het kratje Amstel wel verschijnen Nico) In de stad konden de meiden even shoppen en tijdens een knotsgekke Crazy 88 zetten onze gidsen de stad volledig op z’n kop. 🛍️🎭 Ondertussen hebben de toppers van het kamphuis de lakkage gefixt (met een beetje hulp van Guido Janneke en Guido Laura) dus wij zitten voorlopig droog.

Terug in het kamphuis schreven de meiden kaartjes naar het thuisfront, dus hou de brievenbus maar goed in de gaten! (En wij zien natuurlijk ook graag wat post terugkomen 😉)

Na een heerlijk bordje met aardappeltjes, salade en hamburgers was het tijd voor levend zeeslag: een spannend en actief avondspel waarbij er flink wat energie uit de benen werd gerend.

De dag sloten we af met het rode draad, gevolgd door wassen, pi**en, tekencontrole en naar bed. Morgen wacht ons weer een druk dag!

💋de Guido’s

Adres

Dr. Nuijensstraat 74
Westwoud
1617KB

Telefoon

+31630202327

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Gidsen Westwoud nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact De Organisatie

Stuur een bericht naar Gidsen Westwoud:

Delen