11/04/2025
EINDELIJK! HET IS WEER ZOVER!
Vanaf zondag 13 april zijn we weer een aantal keren paraat aan de Doggybeach te Roermond met onze boot en onze beren! (voor leden van de NNFC)
1. Zondag 13 april 2025
We starten weer op zondag 13 april aanstaande. Ook nu weer om 8.30 uur. We zijn dan tegen de middag klaar zodat we het minst last hebben van de andere doggybeach bezoekers en zij van ons.
Onze locatie is ook nu weer de Doggybeach, de Weerd te Roermond. Vraag vóórdat je de slagboom passeert even een muntje aan Miek. Dan krijg je korting met parkeren.
De eerste keer beschouwen we als een opwarmtraining.
Zorg ervoor dat je altijd klaar staat als je aan de b***t bent, dan kunnen we het snelst de oefeningen doen. Na 2 oefeningen is er altijd een korte pauze. We zitten dan altijd even bij elkaar om bij te kletsen.
Meestal doen we 3 (soms 4) oefeningen per hond. Als je de 13e mee wil doen, geef je dan uiterlijk 11 april op. Geef dan ook aan met hoeveel honden je wil komen.
2. Data 2025
De data voor het seizoen 2025 zijn : 13 april, 27 april, 4 mei, 11 mei,1 juni, 22 juni, 29 juni, 20 juli, 27 juli, 17 augustus, 24 augustus,7 september, 21 september, de eerste zondag van oktober (de 6e) zijn traditioneel de landelijke watertrials. Dit jaar voor de 50e keer. We sturen altijd van tevoren een mail waarmee je je kunt opgeven voor de komende training. Let wel op je mail mocht het niet door gaan vanwege slecht weer, te warm weer of blauwalg. Kijk altijd even de avond van tevoren.
Handig om mee te nemen een stoeltje, waterbak en water, een stevige grondpin om je hond aan vast te leggen. Zorg er ook voor dat je handdoeken hebt om je hond(en) af te drogen en/of een badjasje. Koffie en thee neemt Miek mee. Met de opbrengst doen we altijd wel iets leuks. De auto kan op het terrein, parkeren graag op aangeven van ons team, dan krijgen we de minste last én de meeste auto’s op de plek.
Neem warme kleding mee, want in het begin van het seizoen kan het nog heel koud zijn. Voor koffie en thee wordt gezorgd. Binnenkort meer informatie.
Groetjes en hopelijk tot de 13e april!