26/02/2026
Filmhuis middageditie!
Vind je het leuk om een film te kijken, maar is naar de stad gaan een stap te ver?
We draaien op donderdagmiddag 5 maart in de grote zaal van PX een klassieker, het verhaal van Tony en Maria, misschien vroeger al wel eens gezien, maar op groot scherm is het natuurlijk wel weer echt een beleving, met de mooie liedjes uit deze film.
Voor iedereen toegankelijk die graag in de middag iets wil doen en voor het donker thuis wil zijn.
Ook goed toegankelijk als je slecht ter been bent, met de rollator, rolstoel of scootmobiel mag je zo naar binnen rijden.
Er staat een kopje koffie klaar bij aanvang, en we hebben ook een kleine pauze tussendoor.
Een gezellige middag met een mooie film voor 3,50.
De deur is open vanaf 13:30 uur en aanvang 14:00 uur
locatie Pop- en Cultuurhuis PX, ingang aan de Zeestraat.