JOC Vierlingsbeek/Groeningen

JOC Vierlingsbeek/Groeningen Het JOC is een groep voor kinderen en jeugd uit Vierlingsbeek en Groeningen waar allerlei verschillende activiteiten georganiseerd worden door vrijwilligers.

Wat was het weer een mooi feestje gisteren!  bedankt voor jullie komst!🎉Wij wensen iedereen een fijne carnaval en tot na...
14/02/2026

Wat was het weer een mooi feestje gisteren! bedankt voor jullie komst!🎉

Wij wensen iedereen een fijne carnaval en tot na de vakantie!❤️💛💚

De oliebollen zijn gebakken! Op naar een borreltje🥂Wij wensen jullie allemaal een fijne jaarwisseling en tot volgend jaa...
31/12/2025

De oliebollen zijn gebakken! Op naar een borreltje🥂

Wij wensen jullie allemaal een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!🎈🎉

De Wammes Waggel sluit 2025 af met masterchef! Wat was het een heerlijke avond!🧑‍🍳😋Wij wensen jullie allemaal fijne fees...
19/12/2025

De Wammes Waggel sluit 2025 af met masterchef! Wat was het een heerlijke avond!🧑‍🍳😋

Wij wensen jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! Tot in 2026!🎇🥳

Daar zijn we weer! Ook vandaag stellen we weer een van onze Wammes Waggel toppers voor…🥳Naam:Wiep Hermens Bij welke club...
24/11/2025

Daar zijn we weer! Ook vandaag stellen we weer een van onze Wammes Waggel toppers voor…🥳

Naam:
Wiep Hermens

Bij welke club ben je leiding?
Bij de leuke kleinste groep van het JOC, van de Wammes Waggel! 👧 🧒

Hoelang ben je al leiding bij de club?
Dit is alweer mijn zevende seizoen… 🤯

Wat voor werk of studie doe je?
Ik volg de opleiding Social Work en werk als bij baantje in de gehandicaptenzorg. 👩‍🎓

Wat is je favoriete activiteit bij de club?
Ik denk de activiteiten door het dorp heen, vooral als het om de winst gaat! 😜

Waarom zou je leiding worden bij het JOC?
Het is super leuk omdat het me doet denken aan vroeger toen ik zelf bij de club zat, dat vond ik fantastisch. Daarbij is het ook gewoon altijd heel gezellig met jong en oud! ❤️

Wist je dat…
Leiding zijn bij het JOC geheel vrijwillig is en je er super leuke, gezellige, nieuwe contacten door maakt? 🎉

Het duurde even, maar dan heb je ook wat! Vandaag een van onze ervaren leiding😁: Naam: Anneke WillemsBij welke club ben ...
19/11/2025

Het duurde even, maar dan heb je ook wat! Vandaag een van onze ervaren leiding😁:

Naam: Anneke Willems

Bij welke club ben je leiding?
Bij de Wammes Waggel

Hoelang ben je al leiding bij de club?
Wil je dat echt weten.... 21 jaar.

Wat voor werk of studie doe je?
Ik ben marketing coordinator EMEA bij Oliver Healthcare Packaging.

Wat is je favoriete activiteit bij de club?
Ik vind de smokkeltocht altijd heel leuk, vooral omdat het lekker buiten is en kinderen mogen een beetje liegen om zoveel mogelijk geld te verdienen en dat vinden ze eerst heel spannend en raar en dan ook heel leuk.

Waarom zou je leiding worden bij het JOC?
Persoonlijk houd ik het al zo lang vol, omdat het voor mij het perfecte einde van de week is. Na mijn werk eet ik vlug en ga ik naar de club, daar komen enthousiaste kinderen, die het (bijna) altijd leuk vinden wat wij doen, met hun hele eigen kijk op dingen. Dan ben ik alles van mijn werkweek vergeten en kan ik ontspannen aan het weekend beginnen. En omdat het super gezellig is met de leiding natuurlijk.

Wist je dat… leiding zijn bij de club gezellig is en dat je ook andere talenten zoals creativiteit en organiseren kunt inzetten bij het JOC.🧑‍🎨🎤

Nee, we hebben ze nog steeds niet allemaal gehad! Vandaag stellen we ook weer iemand voor jullie voor…🥳Naam: Tim Gerrits...
10/11/2025

Nee, we hebben ze nog steeds niet allemaal gehad! Vandaag stellen we ook weer iemand voor jullie voor…🥳

Naam: Tim Gerrits

Bij welke club ben je leiding?
Wammes Waggel!

Hoelang ben je al leiding bij de club?
Ik ben pas een half jaartje leiding.

Wat voor werk of studie doe je?
Ik heb een tussenjaar en werk ondertussen als magazijnmedewerker bij VTS.

Wat is je favoriete activiteit bij de club?
Ik heb nog niet zoveel activiteiten meegemaakt, maar ik vond de water spellen heel leuk!

Waarom zou je leiding worden bij het JOC?
Omdat het is leuk om te zien dat de kinderen plezier hebben in de club, en het is altijd gezellig met de andere leiding.

Wist je dat we ieder jaar met oud en nieuw een oliebollenactie hebben!🎉⭐️

Een spannende foto, maar een super gezellige leiding!👻 Ook vandaag stellen we weer iemand voor:Naam:Geneviève van TuijnB...
05/11/2025

Een spannende foto, maar een super gezellige leiding!👻 Ook vandaag stellen we weer iemand voor:

Naam:
Geneviève van Tuijn

Bij welke club ben je leiding?
Catootjes

Hoelang ben je al leiding bij de club?
6 jaar

Wat voor werk of studie doe je?
Werkzaam in de forensische psychiatrie

Wat is je favoriete activiteit bij de club?
Master chef

Waarom zou je leiding worden bij het JOC?
Omdat het erg gezellig is!

Wist je dat ik nooit met eten gooi🙃

We hebben vandaag weer een van onze Wammes Waggel leiding voor jullie, die we voorstellen!🤩Naam:Feline VelthuisBij welke...
03/11/2025

We hebben vandaag weer een van onze Wammes Waggel leiding voor jullie, die we voorstellen!🤩

Naam:
Feline Velthuis

Bij welke club ben je leiding?
Wammes Waggel

Hoelang ben je al leiding bij de club?
1 jaar

Wat voor werk of studie doe je?
Ik zit nu in 4 havo

Wat is je favoriete activiteit bij de club?
Vossenjacht

Waarom zou je leiding worden bij het JOC?
Het is heel gezellig met de kinderen en de andere leiding!!

Wist je dat we jaarlijks ook een vossenjacht doen met alle clubs samen!🦊

Ook vandaag mogen jullie weer kennis maken met een van onze trouwe leiding!🥳Naam: Silke EbbenBij welke club ben je leidi...
29/10/2025

Ook vandaag mogen jullie weer kennis maken met een van onze trouwe leiding!🥳

Naam: Silke Ebben

Bij welke club ben je leiding?
Wammes Waggel

Hoelang ben je al leiding bij de club?
1 jaar

Wat voor werk of studie doe je?
Ik werk bij Centerparcs het Heijderbos bij de Green Service

Wat is je favoriete activiteit bij de club?
Crazy 88

Waarom zou je leiding worden bij het JOC?
Omdat het super gezellig is!

Wist je dat…
Ik dit jaar voor het eerst mee ging op clubkamp als leiding en dat ik vroeger als kind vaak mee geweest ben op clubkamp!🏕️

Vandaag zelfs 2 in 1! Zijn jullie er klaar voor…🥳Naam: Marieke Willems en Marleen Houben Bij welke club ben je leiding?C...
27/10/2025

Vandaag zelfs 2 in 1! Zijn jullie er klaar voor…🥳

Naam: Marieke Willems en Marleen Houben

Bij welke club ben je leiding?
Catootjes

Hoelang ben je al leiding bij de club?
Marieke al 24 jaar en Marleen 14 jaar.

Wat voor werk of studie doe je?
Marleen is onderwijsinstructeur op ROC Nijmegen en Marieke is taxichauffeur

Wat is je favoriete activiteit bij de club?
Marieke haar favoriet zijn de bosspellen🪲🦟!
Marleen vindt de spellen waarbij ze de kinderen kan tikken leuk😏.

Waarom zou je leiding worden bij het JOC?
Zoals onze clubkinderen zeggen: omdat het gewoon fantastisch is!!

Wist je dat…
Wij nooooit valsspelen🤪🤪🤪

De volgende persoon staat alweer voor jullie klaar. Vandaag stellen we aan jullie voor…!🥳Naam: Emmie GeurtsBij welke clu...
22/10/2025

De volgende persoon staat alweer voor jullie klaar. Vandaag stellen we aan jullie voor…!🥳

Naam: Emmie Geurts

Bij welke club ben je leiding?
Ik ben leiding bij de Wammes Waggel!

Hoelang ben je al leiding bij de club?
Ik ben nu voor het 7e seizoen leiding

Wat voor werk of studie doe je?
Ik werk als juf en vakleerkracht bewegingsonderwijs op een basisschool⚽️

Wat is je favoriete activiteit bij de club?
Ik vind jachtseizoen erg leuk, omdat de kinderen deze activiteit ook altijd heel leuk vinden. Daarnaast geniet ik ook echt van het jaarlijkse clubkamp!

Waarom zou je leiding worden bij het JOC?
Het contact met de kinderen is echt heel leuk en het enthousiasme dat zij met zich meenemen. Wat daarbij komt kijken is ook de gezelligheid met de leiding onderling!🥂

Wist je dat clubkamp altijd het eerste weekend van de zomervakantie is en je deze datum nu alvast vrij kan houden!📅

Maandag = voorsteldag! Vandaaaaag….🥳Naam: Rob van BerloBij welke club ben je leiding?Ik ben geen vaste leiding meer van ...
20/10/2025

Maandag = voorsteldag! Vandaaaaag….🥳

Naam: Rob van Berlo

Bij welke club ben je leiding?
Ik ben geen vaste leiding meer van één van de drie clubs, maar ik ben inmiddels de algehele leiding van het jaarlijkse Clubkamp dat we organiseren voor alle drie de clubs samen. Een geweldige uitdaging en iets waar ik elk jaar weer naar uitkijk!

Hoelang ben je al leiding bij de club?
Ik ben vier jaar leiding geweest binnen de club en organiseer nu al drie jaar het Clubkamp. Het is mooi om te zien hoe het kamp elk jaar verder groeit en hoe enthousiast de kinderen (en leiding!) telkens weer zijn.

Wat voor werk of studie doe je?
Ik werk bij MSD Animal Health in Boxmeer.

Wat is je favoriete activiteit bij de club?
Als ik kijk naar de activiteiten van de clubs, vind ik de laatste clubavond met alle clubs samen het leukst. Dan organiseren we een supergezellige afsluiting met bijvoorbeeld een stormbaan, waterspellen, popcorn en snoep. Het is een feestelijke manier om het seizoen samen af te sluiten met alle leiding.
En op Clubkamp blijft de spooktocht mijn absolute favoriet! de spanning, de sfeer en de reacties van de kinderen maken het elk jaar weer een hoogtepunt!

Waarom zou je leiding worden bij het JOC?
Omdat het echt iets waardevols is om te doen! Je doet het voor de jeugd, de samenwerking met andere leiding is super, en je draagt bij aan het dorpsleven. Het is sociaal, gezellig en geeft veel voldoening.

Wist je dat…
…we bezig zijn met het inrichten van een extra clublokaal in het voormalige fitnesscentrum? Dit nieuwe lokaal wordt speciaal ingericht voor de wat oudere kinderen, een geweldige uitbreiding voor het JOC!🏠

Adres

Grotestraat 18a
Vierlingsbeek
5821AA

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer JOC Vierlingsbeek/Groeningen nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen