26/08/2025
Beste Stichting Moon bikes and coffee,
Graag willen wij jullie bedanken voor de prachtige rit die wij vorige week vrijdag gereden hebbenβοΈ.
Dankzij jullie stichting Γ©n jullie vrijwilliger Marc Hurkens van Marcand reclame, marketing & vorm, is mijn wens in vervulling gegaan...π«
Ik kan door mijn invaliditeit niet veel doen met mijn zoon.
Maar DIT was volgens Josh het leukste uitje ooit.π₯³
Ik dacht vanwege de pijn,
hoogstens een 15-25 mins te kunnen blijven zitten... Maar het werd toch langer.
Wat hebben we beiden (met Marc) hiervan genoten!
Marc,
was ontzettend lief en zorgzaam...
En gewoon chill & relaxed... (Iets wat Josh en ik niet zijnπ€£π»)
Maar hij heeft Γ‘lle moeite gedaan op zijn vrije dag...
Om mijn wens, nog één keer motor te kunnen rijden in vervulling te laten gaan. En dan ook nog samen met Joshπ»
Zelfstandig rijden, dat lukt mij helaas niet meer...π©πΌβπ¦½
Maar jullie hebben er nog een betere dag/moment van gemaakt...
Want nu kon ik Josh zijn gezicht zien glunderen bij ieder speciaal "iets" wat er gebeurde.π
Naast mij had hij niet heel veel plek in het zijspan...π«£π
Onderweg gestopt voor een verfrissend ijsje en later ook een milkshake, bij (naar onze mening), bij de beste ijsboerderij die er is, π¨ ijsboerderijcatsop.
Een plek waar Marc iig nog niet eerder geweest was.
En hij had ook echt wel een traktatie verdiend!
Deze rit, was Γ©cht heerlijk & fantastisch!
Dank jullie wel dat jullie mijn droom vervuld hebben! π«ππ»π
Dat jullie dit nog vele jaren mogen blijven doen, voor iedereen met een beperking of gewoon een speciaal dagje uit!
Lieve groetjes,
Naomi & Josh Sneepers πΈ βοΈ