13/03/2026
De Facebookpagina van Wijkgebouw D’n Uitwijk is al een tijd stil. Toch maken we voor één bericht graag een uitzondering.
Veel mensen uit de wijk kennen Jolanda van Grunsven nog van haar inzet als vrijwilliger in D’n Uitwijk, onder andere bij het kindercarnaval. Jolanda is geboren en getogen in Cobbeek-Centrum en woont daar nog altijd met veel plezier. Inmiddels is zij ook raadslid in de gemeenteraad van Veldhoven.
Bij de gemeenteraadsverkiezingen komende woensdag staat zij opnieuw op de lijst van GroenLinks-PvdA en gaat ze daar graag mee door. In de raad zet zij zich onder andere in voor sterke wijken, plekken waar buurtbewoners elkaar kunnen ontmoeten en ruimte voor kunst en cultuur.
Meer over Jolanda lezen kan hier:
https://veldhoven.allekandidaten.nl/kandidaten/jolanda-van-grunsven/