18/04/2025
Na 11 jaar stoppen we ermee.
Donderdag was het laatste Netwerk Café.
Wat was het een fijne ochtend met veel bezoekers en wat zijn we verwend!
We willen alle teamleden, aanbieders van workshops, Netwerk Café Plus, Win-Win Verwenochtend en alle organisaties waar we zo fijn mee hebben samengewerkt, kortom iedereen die een bijdrage heeft geleverd, heel hartelijk bedanken!
Zonder jullie had het Win-Win Café niet kunnen bestaan.
We wensen iedereen een hele mooie toekomst!