09/05/2026
Vandaag gezellig met een paar bewoners met alpaca's wezen wandelen. We begonnen met een kopje koffie of thee met een lekkere koek. Daarna kregen we uitleg over de alpaca's en de wandeling. Wat een leuke, lieve en soms eigenwijze beesten. Na de wandeling mochten we ze nog voeren. We hebben genoten van een gezellige middag.