18/01/2026
Plan voor een nieuw Burezina.
Zie wijkbericht:
Dinsdag 20 januari van 19.00 tot 20.00 uur en maandag 26 januari van 10.00 tot 11.00 uur is er een inloopbijeenkomst bij Burezina over het plan voor een nieuw buurthuis in zelfbeheer.
Kom langs en praat mee! Ga in gesprek en stel je vragen over de toekomst van deze bijzondere plek, waar de kracht van de gemeenschap centraal staat en ten goede komt aan de wijk.
Of scan de QR-code van het wijkbericht en vul de vragenlijst in.
Dit is een mooie vorm van participatie.
Samen met de Stad en de buurt praten we mee over deze plek.
Welkom iedereen!