13/11/2025
π Terugblik: 15 jaar Duurzame Leverancier π±
Wat een fantastische dag! Met trots kijken we terug op ons jubileumevent. Dank aan alle aanwezigen voor jullie enthousiasme, openheid en mooie gesprekken, jullie maken dit netwerk bijzonder.
Onze dagvoorzitter Lukassen begeleidde het programma op een fijne en energieke manier.
De sprekers maakten diepe indruk. Launspach nam ons mee in de wereld van generaties op de werkvloer en hoe we Gen Z beter kunnen ondersteunen.
van de Ven liet zien hoe psychologische veiligheid samenwerking versterkt en hoe je dat als organisatie kunt faciliteren.
van den Berg gaf een helder beeld van het veranderende klimaat en welke rol wij daarin kunnen spelen.
van Rode deelde zijn persoonlijke verhaal over een bedrijfsongeval, een indringende en waardevolle les in veiligheid en kwetsbaarheid.
Ook een groot dankjewel aan ons bestuur Martinot, Lesscher, en van Buuren. En in het bijzonder aan van den Heuvel, mede-oprichter en bestuursvoorzitter, die al 15 jaar met tomeloze energie en bevlogenheid het hart vormt van de Duurzame Leverancier.
Achter de schermen zijn er mooie interviews opgenomen met leden en bestuursleden, die delen we binnenkort graag met jullie. En de fotoβs van het event staan nu online, met dank aan de Korte!
Dit was ons laatste evenement van 2025, maar we zijn alweer druk bezig met de agenda voor volgend jaar. Wil jij met jouw organisatie een workshop of lezing geven over duurzaamheid of veiligheid? Laat het ons weten, we denken graag mee.
Op naar de volgende 15 jaar samen duurzaam ondernemen! π±