Eten is om op te Eten

Eten is om op te Eten Eten is om op te eten, want weggooien is zonde toch? De campagne is een initiatief van Milieu Centraal en het Voedingscentrum. Hoe? Want weggooien is zonde, toch?

Maar liefst 14 procent van ons eten verdwijnt jaarlijks ongebruikt in de afvalbak. Eten is om op te Eten geeft tips om voedselverspilling te voorkomen. Door slim kopen, slim koken en slim bewaren.

Adres

Utrecht

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Eten is om op te Eten nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen