02/04/2026
Afgelopen zaterdag was het voor de oudste welpen tijd om op te gaan voor het kampinsigne! Ze kwamen vrijdagavond en hebben toen een tent opgezet om ’s nachts in te slapen. Op zaterdag hebben ze een eigen keuken geknoopt om pannenkoeken op te bakken. Ook mochten ze de opkomst van zaterdagmiddag zelf organiseren.
Alle welpen hebben het insigne behaald en het was een groot succes 🏕️