15/01/2026
Vanmorgen kregen we bij de gigong in de Reitse Plint een zelfgemaakte nieuwjaarskoek van een deelnemer.
Heel lekker en met een prachtige tekst erop wat we iedereen natuurlijk toewensen!!!!!
De wijk heeft een ontmoetingscentrum.
@"De Reitse Plint" waar iedereen welkom is. Professor Verbernelaan 37A
We hebben een nieuwe facebookpagina: Reitse Plint.
Professor Verbernelaan 37A
Tilburg
| 10:00 - 00:00 |
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Abdij- en Torenbuurt nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.
Stuur een bericht naar Abdij- en Torenbuurt: