09/03/2026
Twee maanden geleden kreeg ik mijn revisie van mijn rugfusie. Wat een verschil met daarvoor. Voor het eerst in lange tijd kan ik zeggen: Ik heb geen rugpijn meer!
Ik ben nu rustig aan het opbouwen samen met mijn fysiotherapeut. Stap voor stap werken we aan mijn kracht, stabiliteit en vertrouwen in mijn lichaam. Het gaat nog langzaam, maar elke kleine vooruitgang voelt als een overwinning.
Tussen het oefenen door geniet ik vooral van de kleine dingen: tijd met mijn hond en katten, een mini stukje wandelen in de zon, lekker touren in m'n wolturnus etc.
Voor het eerst in lange tijd durf ik weer een toekomst voor me te zien.
Ik ben ontzettend dankbaar voor alle steun, lieve berichten en donaties die ik heb ontvangen. Dankzij jullie hulp kon ik deze operatie laten doen en kan ik nu weer genieten van de kleine dingetjes in het leven.
Dank jullie wel. ❤️