07/03/2026
Heeft u misschien wat over voor Jantje Beton? 🛝
We stellen het erg op prijs als u wilt doneren! De helft van de collecte gaat naar onze groep en de andere helft naar Jantje Beton.
Op 7 maart gaan we langs de deuren in Tholen en Sint-Annaland. 🏠
Is dat niet in de buurt of doneer je liever digitaal? Scan de QR-code en maak een eigen gekozen bedrag over. 🪙
Bedankt voor uw bijdrage! 🙌