04/02/2026
Morgen nemen we afscheid van de De Jeugdhaven van 16:00 tot 20:00 is iedereen welkom. Jij als kind van vroeger , bewoner oude centrum, oud collega , collega , stagiair, oud stagiair, netwerkpartner, oud netwerkpartner , betrokkenen en media . Weer een pand welzijnswerk wat na bijna 75 jaar gaat sluiten ❤️Stichting Jeugdwerk vertrekt uit het oude centrum. Wijkz neemt vol liefde en passie de wijk over 💪❤️