21/05/2026
🌿 Presentatie Vrienden Parnassia Groep dag van de gepensioneerden 🌿
Op 20 mei organiseerde Parnassia Groep opnieuw de tweejaarlijkse dag voor oud-medewerkers die tot hun pensioen aan onze organisatie verbonden waren. Dit jaar kwamen zo’n 200 genodigden samen in het prachtige Vogelpark Avifauna.
Tijdens een gezellige gezamenlijke lunch werden volop herinneringen en verhalen gedeeld. Aansluitend volgden inspirerende bijdragen van verschillende sprekers. Anita Wydoodt, voorzitter van de Raad van Bestuur, opende het programma.
Ook Huibert Koevoets gaf namens Vrienden Parnassia Groep een presentatie over de impact van de stichting op het leven van cliënten binnen de zorg. Een mooie gelegenheid om het belangrijke werk van de stichting onder de aandacht te brengen.
Dit was een mooie gelegenheid om onze nieuwe banner te showen.
💙 Een waardevolle dag vol ontmoeting, verbinding en betrokkenheid