12/06/2026
Donderdag 11 juni zijn we met een grote groep deelnemers en 10 vrijwilligers naar Leerdam gegaan voor een boottocht over het mooie riviertje De Linge.
Omdat zich meer deelnemers hadden aangemeld dan er plaatsen waren in de bus, hebben we ook nog 5 auto’s ingezet voor het vervoer naar Leerdam. Zo hoefden we niemand teleur te stellen.
We waren op tijd in Leerdam, waar we konden inschepen op de boot van Rederij Leerdam voor een lunchcruise. Om 11 uur waren we los van de kade. Een aantal deelnemers ging naar het bovendek, de rest bleef in de salon.
Om 12 uur opende het lunchbuffet. Er werd gesmuld, gekletst en genoten van de mooie omgeving. Om 2 uur meerde het schip weer aan in Leerdam en gingen we weer huiswaarts.
We kunnen terugkijken op een gezellige en geslaagde dag, dankzij de inzet van onze vrijwilligers. Een speciaal woord van dank aan de heren chauffeurs die ervoor gezorgd hebben dat ook de mensen die niet meer in de bus pasten toch mee konden. Ook de dames van onze activiteitencommissie verdienen een pluim voor het organiseren en tot in de puntjes verzorgen van deze dag.