06/06/2026
Vanmiddag het officiële moment. De ‘Brunnenlöwe’ uit Marktredwitz heeft zijn uiteindelijke plaats gekregen in het ‘Mathieu Cordang park’.
Oberburgermeister Oliver Weigel van Marktredwitz en Burgemeester Yolanda Hoogtanders van Roermond, waren persoonlijk aanwezig om dit monument te onthullen en daarmee de waardering en de vriendschap van 20 jaar (stads)partnerschap tussen Marktredwitz en Roermond-Swalmen, te benadrukken.💙🤍