C.V. Òntsjpoard

C.V. Òntsjpoard C.V. Òntsjpoard is ein vereniging in 't Smalste Stukje Nederland wo de vastelaovend veurop sjtuit! Dit ging allemaol via ein ''egte'' verkeezing. Net Neet, C.V.

Òntsjpoard is ontsjtange op eine duustere maondigaovend in december. Zowie gebroekelik zoewe ein aantal leeje van ós weer get sjtömming gaon brénge op de jaorlikse Bontje Aovend van Sjötterie St. Petrus en Paulus Zöstere - Heide. ''Helaas wurt dea noe neet mieër georganiseerd''. Natuurlik wurde bie ein van die aovendje auch mieër den ein glaeske beer getap en gedronke. Op ein augenblik koom Sven m

it 't idee om eine vastelaoveswage te gaon boewe en daomit deil te numme aan d'n optoch in Zöstere. Door det we al get deeper in ut glaeske gekeke heije woort dit idee door jederein mit luid applaus ontvange. Nao ut vastelaovesseizoen 2008 koome we veur ut ieërst bie ein op woonsdig 19 maart 2008 bie d'n Tunnelbar. Hiej woort veur ut ieërst serieus gebabbeld euver eine nuuje vastelaovesgroep dea ein meerwaarde moos gaon waere in ut vastelaovesgebeure van Zöstere. Neet sjnel hienao volgde weer ein bie einkomst wo we óze naam mooste gaon vastsjtélle. D'r waore ein 9-tal ideën ingedeent, resp. C.V. Òntsjpoard, C.V. Gans Wildj, C.V. Rondj & Gezondj, C.V. Der einzame Hertzen, C.V. Leuk is Anges etc. wo jederein ein puntj aan koos geave. Oet eindelik moos de naam mit de meiste puntje winne. Nao veul pötjes beer koom mit kop en sjauwers hiej C.V. Òntsjpoard oet. Deze naam waor destieds ingedeent door Tom. Mer ut sjaonste agter deze naam is de gedachte durachter. Weer höbbe leeje van den eine kantj van de tunnel en get leeje van de hei. Noe löp tusje dees twieë geweldige kerne ein grens en det is 't sjpoar. Wiejer zeet geer in ós logo die graote klok van de amelbergakérk teruuk komme. Die klok heije ze toen geklauwd en det wolle weer neet aan ós vonkelnüj logo veurbiej laote gaon. Zo kump auch in ut logo ós oprichtingsjaor nao veure, 15 mei 2008.

16/01/2026

Wilt geer òs en Nel helpe nao de finale van 't LVK? Sjtömme kènt tot 20.30 oer. Danke!

Voor alle leden van de Rabobank! Doe mee met Rabo ClubSupport! 🫵🏻Wij kunnen jullie stem goed gebruiken. 👌🏻😊 Je kunt tot ...
02/09/2025

Voor alle leden van de Rabobank! Doe mee met Rabo ClubSupport! 🫵🏻

Wij kunnen jullie stem goed gebruiken. 👌🏻😊 Je kunt tot en met dinsdag 23 september stemmen. Maak het verschil met jouw stem en bepaal welke clubs een financieel steuntje in de rug krijgen. 💰

Debby gefeliciteerd! 🧡💛💚
19/01/2025

Debby gefeliciteerd! 🧡💛💚

Graasboerin Debby I

Leef Graasboere en Graasboerinne,

Wie greuëtsj bèn ich, om hie in ’t jubileumjaor 7x11 van de Graasbörgers, veur uch te stjoan ès Graasboerin Debby I.
De 20e Graasboerin van Zöstere en de 2e van Zònger Vrugvleisj!

Wie ich in mei ’t berichske van Hans op miene telefoon zoog bènnekomme, of hea mich bènnekort ens koos belle, sjloog mich ‘t hart waal efkes in de kael. Stiekum dach ich drèk ‘Baoh, dat liek mich sjiek’. Ich veulde mich ontzettend verieërd dat Hans en Menno mich in gedachte hoawe es nuuj Graasboerin van Zöstere. De luuj die mich gèt be**er kenne, zulle zich auch kènne veurstjelle dat mich metein ein geveul van onzekerheid bekroop. Kèn ich dat waal, durf ich dat waal, zitte de Graasboerre en -boerinne waal te wachte op ein maedje oet ’t Zawpense riek? En krieg ich dat gecombineerd mit alle taken veur mien gezin, dat veur mich altied op de ieërste plaats sjteit.
In de paar daag die volgde, begoos mien hertje sjteeds sjneller te kloppe en dach ich: ‘Jao ich goan dit doon!’ Toen Hans ein paar daag later belde en mich officieel vroog of ich Graasboerin wol waere, höb ich dan auch volmondig ‘Jao’ gezag!

’t Vasteloavend viere höb ich in Beeg gelieërd. Dat sjoane dörpke aan de Maas wo ich in 1978 geboare bèn. Es 4-joarig maedje sjtong ich al op de groate prinse wage. Same mit mien vriendje mochte veer ès kleuter-prinsepaar mit zien ouwers mit, die toen ’t groate Prinsepaar van Beeg woare.
De inmiddels verbaoje vasteloavend-traditie van ’t gawstrèkke in Beeg höb ich van kendjs af aan mit gekrege. Miene opa zörgde namelijk altied dat op vasteloavend-dènsdig de gaws in de loch hong op de Boulevard, om vervolgens de nak aafgetrokke te kriege door de nuuje gawze-keuning.
In de lètste klas van de laegere sjoal zoat ich in de jeugd road van 11. Tot mien groate verdreet woor ich gein jeugdprinses en höb ich hieël get treunkes gelaote. Mèr noe krieg ich de kans, mit dank aan Hans en Menno, om dat leid van toen gans in te gaon haole!

In 1996 lieërde ich Maurice kènne op ’t Patsjebal in Bor. De Beegse vastelaovend woor toen langzaam ingeruuld veur de vastelaovend in Zöstere. Vanaaf 2001, toen veer os zaate hermenieke Zònger Vrugvleisj höbbe opgerich, vier ich de vastelaovend in Zöstere. Stiekum bèn ich bès trots dat ich van de vrouwluuj oet os zaate hermenie, de enige bèn dae d’r al vanaaf ’t ieërste begin bie is.

Mit dit clubke höbbe veer al hieël get sjoan momente belaef. Zeker mit ut graasboerebal wiste veer d’r vaak ein sjiek fieëske van te make! Ich maak mich al ein bietje ongerus, wat geer mich dit jaor aan zult gaon doon…..

Os 4 kènjer, Floor, Max, Freek en Bram, höbbe vanaaf hun gebaorte de vastelaovend mit os mit gevierd. Wat ein gelök dat zie net zo gaer vastelaovend vieren es os. Afgelaupe jaore höbbe ze dan auch vaak gezag: Mam es se dich oajt vraoge om Graasboerin te weare, zèk dan estebleef jao! En dat moment is noe gekomme en sjtaon ich hie veur uch in mien Graasboerinne-kleid!

Euver mien kleid gesjpraoke….. Loes en Mandy, geer zult waal gèt dingskes herkènne.
Nelly haet mich hieël good geadviseerd en geprobeerd om d’r veur mich weer get eiges van te make. Ich ben super blie mit ’t resultaat!

Neave mien taak es mam van mien 4 sjatjes, wirk ich nog 3,5 daag in Zitterd bie de Fontys Hogeschool. Op ’t bedrijfsbureau van de Lerarenopleiding zörg ich dat alle ongersjteunende werkzaamheden waere oetgeveurd. In ’t bietje vrieje tied dat euverblif bön ich vaak op internet aan het rondjkieke, op zeuk noa leuke kleijer. Want kleijer kaupe (volges Maurice hiëel väöl kleijer) is mien groate hobby. Naeve dees hobby venj ich ’t leuk om sjoan plaetskes oet te zeuke om op vakantie te goan mit os gezin. Veer hauwte van kampere, mèr sjtedentripjes zeen de lètste joare auch erg in trèk.
En es veer op vakantie zeen, dan maak ik gaer foto’s van al die sjoan plaetskes die veer bezeuke. De luuj die mich op Facebook of Insta volgen höbbe die vas en zeker al dèks zeen langskomme.
Leef luuj, nao maonje van zwiege en vanalles regele is ’t vanaovend dan eindelik zoa wiet! Same mit miene prins Raoul I, motte veer nog ein waekske in sjpanning aafwachte wae os nuuj jeugdprinske of prinsesje geit waere. Ich verheug mich noe al, op alles wat nog komme geit!

Rès mich nog om aaf te sjloete mit mien motto:

AUWT OF JONGK, KRANK OF GEZONDJ, ALLES DEIT MIT.
KOM VIER DE ZÖSTERSE VASTELAOVEND RICHTIG MIT MICH MIT!

Zöstere, Alaaf! - Graasboere, Alaaf! - Zònger Vrugvleisj Alaaf!

13/01/2025

🔴🟡🟢 𝗕𝗼𝗺𝗯𝗮𝗿𝗶𝗲 𝗕𝗮𝘀𝗶𝗹𝗰𝗮 𝘇𝗼𝗲𝗸𝘁 𝗻𝗼𝗴 𝘃𝗿𝗶𝗷𝘄𝗶𝗹𝗹𝗶𝗴𝗲𝗿𝘀 🔴🟡🟢

👉👉 𝗝𝗮, 𝘄𝗲 𝗵𝗲𝗯𝗯𝗲𝗻 𝗝𝗢𝗨 𝗻𝗼𝗱𝗶𝗴!

Wij zoeken nog vrijwilligers voor de opbouw (𝟮𝟬 𝗲𝗻 𝟮𝟭 𝗳𝗲𝗯𝗿𝘂𝗮𝗿𝗶) en de afbouw (𝟮𝟯 𝗳𝗲𝗯𝗿𝘂𝗮𝗿𝗶). Maar ook tijdens het evenement hebben we nog enkele plekken te vullen (𝟮𝟮 𝗳𝗲𝗯𝗿𝘂𝗮𝗿𝗶).

Meld je aan en word onderdeel van de mooiste buitenzitting in de regio: 𝗕𝗼𝗺𝗯𝗮𝗿𝗶𝗲 𝗕𝗮𝘀𝗶𝗹𝗰𝗮!

👉👉 𝗔𝗮𝗻𝗺𝗲𝗹𝗱𝗳𝗼𝗿𝗺𝘂𝗹𝗶𝗲𝗿: https://bombariebasilca.nl/

👍🏻😃Bedankt voor jullie steun bij de Grote clubactie!
22/11/2024

👍🏻😃Bedankt voor jullie steun bij de Grote clubactie!

RABO CLUBSUPPORT: STEM OP ONS!!Van 2 t/m 24 september is het weer tijd om te stemmen voor Rabo ClubSupport! Als lid van ...
02/09/2024

RABO CLUBSUPPORT: STEM OP ONS!!

Van 2 t/m 24 september is het weer tijd om te stemmen voor Rabo ClubSupport! Als lid van de Rabobank kun je jouw stem uitbrengen op je favoriete club… en we hopen natuurlijk dat dat wij zijn! 🙌

Stemmen is super eenvoudig: log in op je Rabobank-app of op de website, ga naar 'Zelf regelen' en klik op 'Mijn Lidmaatschap'. Daar vind je Rabo ClubSupport. Binnen 2 minuutjes is het gefikst! 😇

Dus pak je telefoon, open de Rabo App of ga naar Rabobank.nl/clubsupport en STEM OP ONS! 🗳️

🇬🇳📸 Fotoreportage optocht Echt (foto's namens CV De Aester) 🎭
14/02/2024

🇬🇳📸 Fotoreportage optocht Echt (foto's namens CV De Aester) 🎭

🎭🇬🇳 Daag 3: Optocht Zöstere
13/02/2024

🎭🇬🇳 Daag 3: Optocht Zöstere

🇬🇳 Zaoterdig daag 1: Platsspektakel in Echt 🎭🍺
11/02/2024

🇬🇳 Zaoterdig daag 1: Platsspektakel in Echt 🎭🍺

02/02/2024

Dames en heren, met veel trots kunnen we melden dat er een weer een prachtige Vastelaovesgezèt De Graasbörger is gemaakt. De 61ste editie alweer met de grap ...

01/02/2024
01/02/2024

Adres

Susteren
6114ES

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer C.V. Òntsjpoard nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen