02/03/2026
Na een lang behandeltraject dacht Cindy dat ze geen borstkanker meer had. Toch ging het in 2025 helemaal mis: de kanker bleek uitgezaaid naar haar botten en lever. Sinds die uitslag komt Cindy wekelijks naar het Anna voor chemotherapie. Ze voelt zich thuis in het Anna. “De verpleegkundigen op de dagbehandeling en de oncoloog zijn fantastisch. Je voelt je hier geen nummer.”
Inmiddels weet Cindy dat ze niet meer beter wordt. Om aandacht te vragen voor haar ziekte organiseert ze op 22 maart 2026 in Geldrop een sponsorloop: 💗 ‘Loop Met Cin tegen borstkanker’ 💗
Oncologieverpleegkundigen Vera en Gabrielle trekken samen met andere collega’s de sportschoenen aan voor dit mooie event. Zij lopen en rennen 10 kilometer om geld in te zamelen voor borstkankeronderzoek.
Vera: “Als oncologieverpleegkundige zien we dagelijks hoe belangrijk goed onderzoek en nieuwe behandelingen zijn — en hoe hard die nodig blijven. Het wordt een dag vol beweging, energie en saamhorigheid, allemaal voor een heel goed doel.”
Wil jij Cindy ook steunen? Ga naar metcin.nl/activiteiten/loop-met-cin-tegen-borstkanker voor de mogelijkheden.
Het hele verhaal van Cindy lees je op onze website: annaziekenhuis.nl/cindy-borstkanker