30/05/2026
🚶♂️❤️ Wat een ongelooflijke prestatie van de leerlingen van het ! ❤️🚶♂️
Gisteren kwamen honderden scholieren in actie voor Stichting Met je Hart Soest. En wat hebben zij een verschil gemaakt!
De eersteklassers liepen een sponsorloop en haalden samen maar liefst ruim €10.000 op. Daarnaast organiseerden de tweedeklassers een actiedag waarbij zij op allerlei creatieve manieren geld inzamelden. Van ijsjes verkopen en limonade schenken tot auto’s wassen en andere leuke acties: niets was hen te gek. Met hun inzet brachten zij nog eens €4.834,35 bijeen.
Samen goed voor meer dan €15.000 voor onze stichting. ♥️🩷🧡
Wij zijn nog steeds onder de indruk van het enthousiasme, de betrokkenheid en de energie van deze geweldige leerlingen. Wat een kanjers! Dankzij deze opbrengst kunnen wij nog meer betekenisvolle ontmoetingen organiseren voor ouderen in Soest en helpen we eenzaamheid te voorkomen. Want niemand verdient het om zich alleen te voelen.
Namens alle ouderen, vrijwilligers en betrokkenen van Stichting Met je Hart Soest: ontzettend bedankt aan alle leerlingen, sponsoren, docenten en medewerkers van het die dit mogelijk hebben gemaakt.
Jullie hebben niet alleen geld opgehaald, maar vooral heel veel warmte, aandacht en verbinding gegeven en dat zijn de dingen die het verschil maken in iemands leven. 🩷♥️🧡
Speciale dank en enorme diepe buiging aan Anne Dagmar de Schepper die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt en georganiseerd!
Verbinding Dankbaar KanjersVanGriftland
📸 Op de foto’s: de cheque-uitreiking van de actiedag en de actiepagina met de opbrengst van de sponsorloop.