13/06/2026
We hebben de heren van de op bezoek gehad.
Het was een hele gezellige inspirerende avond! Loes heeft een presentatie gegeven over ons initiatief en Roos nam de heren mee ons voedselbos in.
Ed: ‘Met de Lionsclub Houten (30 pers.) op bezoek geweest, rondgeleid en genoten van een heerlijke maaltijd. Mooi wooninitiatief aan ons uitgelegd gekregen en ervaren wat een prettige plek dit is om met een groep “off the grid” te ontmoeten.’ ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Wil jij ook iets organiseren op onze dorpsverdieping? Neem dan vooral contact met ons op via [email protected] of kijk op www.onsdorpjeovereind.nl voor meer info!
Tot dan! 👋