18/04/2019
Ja hoor! Ook dit jaar heeft 6 vwo officieel afscheid genomen van de debatclub. En om onze traditie te behouden is er een nieuwe voorzitster gekozen. Bedankt lisette voor al je inzet en moeite die je in de debatclub hebt gestoken afgelopen jaar! 5 vwo wenst 6 vwo veel succes toe met hun vervolgstudie! En als laatst voor alle debaters: BE the argument!