21/03/2026
Eid Moubarak van Stichting Hiba & Habib
Wat een mooie en gezegende maand hebben we achter ons mogen laten 🤍
Een maand van bezinning, saamhorigheid en dankbaarheid.
Hoewel we afscheid nemen van de Ramadan, nemen we de mooie lessen en momenten met ons mee.
Moge Allah SWT onze vasten accepteren, onze gebeden verhoren en ons blijven leiden, ook na deze bijzondere maand.
Wij wensen jullie en jullie dierbaren een gezegende Eid en nog vele mooie momenten samen 🫶
Liefs,
Stichting Hiba & Habib 💛