17/03/2026
Aangezien onze deelkast wordt leeggeroofd wil ik voorstellen om er maar 1 product per keer in te zetten.
Als je meer te geven hebt dan kan je het bij mij afgegeven op nr 62. Ik zet het dan 1 voor 1 in de kast. Je kan dan natuurlijk ook in de bak kijken wat jij nodig hebt.
Tenzij iemand een ander idee heeft?
Ik hoor het graag!
πππ