07/06/2026
Vandaag was de eerste rondvaart met de Steur om geld op te halen voor Nawaka. De dag begon met een wolkje maar later brak de zon door!🌤️ Er is een mooie tocht door de Biesbosch gevaren.🌳Als u hem heeft gemist, wees niet getreurd want volgende week is er nog een en er zijn nog een paar plekjes! Als u mee wil kunt u zich nog aanmelden via [email protected].