Plantenbieb Oudewater

Plantenbieb Oudewater Kom gezellig je planten en stekjes ruilen! Laten we het netjes houden samen, doneren of ruilen. Niet alleen meenemen �

We hebben naast de bieb allemaal potjes staan.Deze mogen wel gewoon meegenomen worden. Kratje graag laten staan! Even ee...
14/04/2022

We hebben naast de bieb allemaal potjes staan.
Deze mogen wel gewoon meegenomen worden.
Kratje graag laten staan!
Even een sopje overheen en weer zo goed als nieuw 😊👌

Yeeessssss! ❤️❤️❤️Na sneeuw in April had ik weinig vertrouwen snel open te kunnen, maar de temperaturen lijken toch echt...
13/04/2022

Yeeessssss! ❤️❤️❤️

Na sneeuw in April had ik weinig vertrouwen snel open te kunnen, maar de temperaturen lijken toch echt omhoog te gaan, dus we gaan het erop gokken!

Vanaf nu zijn we weer open! 🥳🥳

Nog een keer de 'spelregels'. :

Er mag gedoneerd of gerolen worden! Alleen meenemen is niet de bedoeling, anders blijft er niks voor iemand anders over.

Veel ruil plezier dit seizoen! 🥰

Ook ben ik op zoek naar iemand die vanaf 8-7 tot 14-7 de plantjes zou willen wateren, aangezien ik zelf niet aanwezig ben vanwege mijn huwelijksreis.

Al deze plantjes staan te wachten om de bieb in te gaan 😍🤩
27/01/2022

Al deze plantjes staan te wachten om de bieb in te gaan 😍🤩

Wist je dat je Perliet kan koken voor een 2de leven?Ik zet veel van m'n stekjes op Perliet, als het stekje klaar is bewa...
24/01/2022

Wist je dat je Perliet kan koken voor een 2de leven?

Ik zet veel van m'n stekjes op Perliet, als het stekje klaar is bewaar ik de Perliet om te koken. Zodra het weer droog en afgekoeld is krijgt dit een 2de leven in mijn potgrond😊
Perliet houd de grond luchtiger.

Weer druk bezig met stekken om zometeen de bieb weer vol te kunnen zetten!!Nogmeer mensen die niet kunnen wachten tot he...
19/01/2022

Weer druk bezig met stekken om zometeen de bieb weer vol te kunnen zetten!!
Nogmeer mensen die niet kunnen wachten tot het zonnetje weer terugkomt? 🌞

(niet alle stekken op de foto komen in de bieb)

05/09/2021

Helaas worden de nachten kouder en de planten hebben er duidelijk moeite mee... Daarom dat we gaan stoppen voor dit jaar..

Alle planten die er nu in staan mogen meegenomen worden zonder te ruilen.

We vragen daarom ook om er niks meer bij te zetten.

Ik heb de plantenbieb weer aangevuld! 😊Dit hebben we momenteel staan.De monstera deliciosa stekken onderin hebben niet z...
01/09/2021

Ik heb de plantenbieb weer aangevuld! 😊
Dit hebben we momenteel staan.

De monstera deliciosa stekken onderin hebben niet zo'n mooi blad meer, maar zijn ENORM goed geworteld. Gewoon wachten tot ze 2/3 nieuwe bladen hebben, dan kan je het minder mooie blad eraf knippen en heb je een mooie monstera ❤️

24/07/2021

Ik ben t/m 1 augustus op vakantie en dus voor vragen niet bereikbaar. Wel blijft de plantenbieb gewoon staan, dus langskomen kan altijd nog.
Fijne vakantie allemaal!

De plantenbieb nu ❤️
19/07/2021

De plantenbieb nu ❤️

Dit hebben we vandaag in de bieb staan 😍😍Wie komt er gezellig ruilen? 🥰
10/06/2021

Dit hebben we vandaag in de bieb staan 😍😍
Wie komt er gezellig ruilen? 🥰

Adres

Oudewater

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Plantenbieb Oudewater nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen