15/06/2026
Vanmorgen mochten we Bas van der Voort van verwelkomen in ons botenhuis Triton. We hebben een goed en open gesprek gehad over alles wat wij als Reddingsbrigade Oss doen voor de veiligheid in en rondom Oss. Van zwemlessen en het voorkomen van verdrinking tot onze inzet bij wateroverlast binnen de Nationale Reddingsvloot – het kwam allemaal voorbij. 💪
Ook hebben we gesproken over weerbaarheid én de kansen en uitdagingen waar we als organisatie voor staan zoals ons huisvestingsvraagstuk.
Bedankt voor het bezoek en het waardevolle gesprek!