22/11/2025
Alle kinderen en ouders heel erg bedankt voor jullie warme welkom voor De Sint en alle pieten!!!
Ook bedanken wij de Winkeliersvereniging Oosterbeek, de Jeugdbrandweer Gemeente Renkum en Brandweer Oosterbeek !
Enne, vanavond mogen jullie de schoen zetten hè!!!