08/06/2026
Dinsdag 26 mei 2026 hebben de leden van VrouwenActief een mooie wandeling langs de IJssel gemaakt onder begeleiding van Max Messie.
Hij vertelde met veel enthousiasme over de rivier en de bloemen, planten en vogels die er leven.
Het weer was prachtig 🌞 en de sfeer was gezellig!
Nu volgt de vakantieperiode voor VrouwenActief. Op maandagavond 31 augustus 2026 start VrouwenActief weer met de jaarlijkse fietstocht.
Aspirant leden zijn ook van harte welkom.
Voor nu wensen we iedereen een fijne zomer toe!!