25/09/2025
De nachten koelen af ❄️
En helaas, helaas, slapen er ook in Nijmegen nog altijd mensen op straat. Het is goed dat Nederland de Lissabon verklaring heeft ondertekend, wat gemeenten verplicht om met een aanpak te komen om onvrijwillig buiten slapen in 2030 uit te bannen.
Tot die tijd hebben wij meerdere Dagloners die bij ons werken die het koud hebben.
Dus!
Heb je nog een winterjas over?
Heb je nog een slaapzak die je wil weggeven?
Of een tentje dat je toch niet meer gebruikt?
Vul dit formulier in en we gaan regelen dat het goed terechtkomt:
https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=VND1SEOp4kCQB7KhTsC6Y3CQTlq6NeNAgt5GY2JiLstUMDZPVlNIQ01KR0FRTjlYV1FPT0NTSDFXNS4u&route=shorturl
Meer lezen over de Lissabon verklaring? 👇
https://raadzaam.nijmegen.nl/instrument/raadsinformatiebrief-regionaal-actieplan-dak--en-thuisloosheid-gelderland-zuid