Stichting Bikers4all, Non-profitorganisatie

Stichting Bikers4all, Non-profitorganisatie kinderen en volwassenen dat steuntje in de rug bieden om door te vechten tegen hun ziekte.

Maar ook als hun laatste wens is nog een maal met een groep bikers op pad te gaan. Tevens steunen we kinderen in hun strijd als zij gepest of mishandeld worden.

Stichting Bikers4all heeft 3 hoofd doelstellingen waarin wij gezinnen bijstaan.De strijd tegen het pesten is er één van ...
07/05/2026

Stichting Bikers4all heeft 3 hoofd doelstellingen waarin wij gezinnen bijstaan.
De strijd tegen het pesten is er één van deze doelen.
Hoe wij dit doen?

Door zichtbaar te rijden in een groep

Wij brengen een gezin een bezoek om het verhaal aan te horen
Daarbij word gekeken waarin wij kunnen helpen.
Kunnen wij iets doen gaan we een stap verder en word er een ride out uitgezet en een datum gekozen/
Op de dag zelf, nemen wij het gezin mee voor een dag achterop onze voertuigen. Een dag met een lunch en een fotoshoot.

Even de zorgen, even de pijn vergeten.
Genieten van alles wat deze dag brengt.
De aandacht die wij schenken.
Het luisterend oor, de schouder.

Ook is er de mogelijkheid dat enkele van ons eens mee gaan naar een schoolgesprek.
Niet om te intimideren, maar als steun voor de ouder.
Een (alleenstaande ) ouder die te vaak alleen zit tegenover meerdere personen van het schoolbestuur.
Wat wij zien, is dat onze aanwezigheid bij een gesprek, een ouder de kans bied om zijn verhaal eens volledig te kunnen en mogen vertellen, zonder onderbrekingen.

Net als waar wij als organisatie vaak worden geweigerd uit angst voor de “Motor Club”.
Het schoolbestuur kan zich van te voren in lezen, wie wij werkelijk zijn.

Wij zijn zo anders als dat de angst die zij zichzelf daarin opleggen.
Wij eisen niets, maar vragen maar een ding.
Luister naar de ouder, luister naar het kind.
Hoor ze niet aan, maar luister echt naar wat zij zeggen en moeten ondergaan.

Dag in dag uit is er die enorme angst
Angst om geslagen te worden.
Uitgescholden worden.
Angst dat de eigendommen worden afgenomen en vernield.
Angst dat je een keer zult breken.

Maar ook de angst het niet meer te kunnen dragen.
Ouders die de angst voelen en niet gehoord worden.
Ouders die tijdens gespreken vaak meer smeken dan eisen
Help ons, help mijn kind, help het pesten te stoppen .

Want straks, straks heb ik geen kind meer.
Dan is dit alles een slechte droom, een nachtmerrie, een trieste herinnering.
Dan is het stil in huis.
Dan is er die lege plek in de klas.

De woorden die dan klinken, dit hadden wij niet gewild
Woorden van onmacht met een klank van verdriet.
Een stille tocht, gespreken in aula’s.
Maar nu, nu is er de kans om er nog iets aan te doen.
Samen met elkaar en voor elkaar.

Een moeizame strijd waarin alleen slachtoffers zijn
Deze bikers gebruiken geen geweld behalve het geweld van hun motoren.
Zij kunnen helpen, maar dan moeten scholen open staan voor hulp.
Zij moeten hun angst voor bikers laten varen.
Wij pesten niet maar wij ondersteunen, samen in de strijd tegen pesten
Samen hebben wij de hoop om ouders te bereiken.
Ook de hoop de schoolleiding te bereiken. Maar we moeten wel bereid zijn het te doen.

Wij verkopen geen lintjes, ribbons. Nee, wij zijn er waar wij kunnen.
Wij vragen daarom aan alle bikers, om zich aan te sluiten bij ons, Stichting Bikers4all, of bij andere organisaties in Nederland, die net als Bikers4all ook de strijd aangaan, voor een betere toekomst voor onze kinderen. Ondersteun deze organisaties.
Doe het niet voor de eer. Maar om een gezin en een kind bij te staan in hun gevecht om hulp.

Samen met respect. Niet alleen uitspreken, maar ook werkelijk doen.
Wij kunnen niet doen wat wij denken dat nodig is, als u als bikers ons niet komt bijstaan en helpen.
Laat uw ervaring uit uw verleden spreken en help daarmee deze gezinnen, deze kinderen.

Eén stem is geen stem, Tien stemmen is een stem, honderden stemmen maken het verschil.
Wij vragen aandacht voor pesten en de gevolgen ervan.
Wij zijn die bikers die vaak op een punt hebben gestaan in het verleden.
Maar wij hebben de komma gevonden en gaan door.
Wij zeggen niet; ik begrijp het. Wij begrijpen het echt.
Daarin zit het grootste verschil en maken wij het verschil.

Liever doen wij het als één grote organisatie dan honderd kleine organisaties.
Maar beter honderd kleine organisaties dan geen organisaties.
Bikers kunnen het, jullie kunnen het.
Samen tegen pesten.
Samen tegen de mishandeling.

04/05/2026
Bedankt dat je een topbijdrager bent en dat je op mijn wekelijkse betrokkenheidslijst staat! 🎉 Ylonca Heinhuis, Frank Fu...
28/04/2026

Bedankt dat je een topbijdrager bent en dat je op mijn wekelijkse betrokkenheidslijst staat! 🎉 Ylonca Heinhuis, Frank Funcle Elten, Xenia van Dam

27/04/2026

Een aantal weken waren wij druk in de weer en in overleg om een Ride Out op te zetten in Den Bosch voor Yvonne van 70 jaar
Zondag 26 april was de grote dag.
Donderdag kwam het nieuws dat Yvonne hard achteruitging en dat de rit zoals bedoeld, niet door kon gaan.

Wij hebben samen met de ambassadeurs besloten om een drive-by te doen.
Op zaterdag kregen wij het bericht dat Yvonne de strijd had verloren en dat wij alles mochten cancelen.

In samenspraak met de ambassadeurs is besloten om toch bij elkaar te komen en het eerste deel te rijden.
Reden is dat er een aantal mensen druk zijn geweest met voorbereidingen treffen en in contact zijn geweest met het gezin.
Het is voor deze personen belangrijk om ook dit goed af te sluiten.
Natuurlijk moet er altijd iemand naar de verzamelpunten toe, omdat niet iedereen social media in de gaten houdt bij veranderingen.
Wij van Stichting Bikers4all vinden het belangrijk dat we iedereen even toespreken die er onverhoopt toch aanwezig is.
De stichting wil in dit geval “Funcle” heel erg bedanken voor het een aantal keren voorrij-den van de route. Jouw woorden van: ja, maar ik woon er bijna om de hoek, zijn dan ook positief ontvangen.
We zijn altijd dankbaar dat het eigenlijk zonder te vragen wordt opgepakt.
Namens het bestuur, dank je wel.

Tijdens de stop werd er besloten om de route te laten voor wat het is en door te rijden voor een ijsje in verband met het mooie weer. En zo even de dag positief af te sluiten.
Xenia, een van de gastrijdsters, werd gevraagd om voor te rijden.
En dit wilde zij wel doen. En zo reden we richting Groesbeek, richting Foxhill.

Onderweg was er nog een tankstop. Daar werd even gesproken met haar over hoe zij het soms even anders mag doen. En de 2e helft ging al vele malen beter. Zij weet wat ze doet. Er waren ook een aantal nieuwelingen en wij denken dat deze goed in het team passen en ze zijn bij deze van harte welkom om mee te rijden met een volgende ride-out.

Namens het bestuur wil ik iedereen nogmaals bedanken voor jullie support.

20/04/2026

Duidelijkheid brengen.

Evenementen die wij vanuit de Stichting online zetten, OPENBAAR.
Is toegankelijk voor iedereen.

Evenementen die niet gedeeld worden op de sociaal-media zijn alleen op uitnodiging.
Dit houd in dat een vriend en collega die rit niet erbij kan zijn ( helaas) maar veiligheid van gezin staan voorop.

Dit houd ook in dat wij besloten bijeenkomsten hebben voor bestuur en Ambassadeurs.

en Bijeenkomsten hebben voor iedereen die kennis wil maken.
De mensen die achter de organisatie zitten beter willen leren kennen.
Dit zijn dan ook die gelegenheden waarbij bestuursleden tijd hebben om kennis te maken en vragen te beantwoorden.

Bij ride outs is dat voor hun geen optie. Ze zijn te druk met regelen.

Steeds meer verzoeken om kinderen die gepest worden te onder steunen. Steeds vaker het verhaal dat een kind het niet mee...
15/04/2026

Steeds meer verzoeken om kinderen die gepest worden te onder steunen. Steeds vaker het verhaal dat een kind het niet meer weet.
Natuurlijk is onze wens om te helpen. maar dan moeten wij groeien.
Dit kan door samen te werken met organisaties in alle regio's of dat bikers en trikers zich aanmelden bij ons.

Wij kunnen het niet alleen. wij hebben jullie steun nodig

12/04/2026

Ik wil mijn nieuwste topfans bedanken! Dina Hulsebos, Erik Versteeg, Arjen Hogewoning, Toiny Sr Beaudoux, Marco Visser, Xenia van Dam

01/04/2026

Ik wil mijn nieuwste volgers bedanken! Leuk om jullie erbij te hebben! Patrick Binnendijk, Ralph de la Rie, Jan Roosenburg, Mark Post, Dre De Wit

Adres

Haaksbergseweg 72
Neede
7161BM

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Stichting Bikers4all, Non-profitorganisatie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact De Organisatie

Stuur een bericht naar Stichting Bikers4all, Non-profitorganisatie:

Delen