30/03/2026
Een keer iets anders, dan alleen maar onder de do**he zingen!?
Dit is je KANS!!
Laagdrempelig, gezellig met elkaar muziek maken.
Neem je usb stick mee naar het plein en zing jouw liedje.
Ook proberen wij doormiddel van met de pet rond te gaan, geld in te verzamelen voor DIERENLOT.
meer informatie of eventueel hulp bij orkestband? stuur een DM.
Ps: Uiteraard hebben wij ook publiek nodig!