09/06/2026
Hoezo verwend?
Ja, verwend is het goede woord. Want dat zijn de bewoners en het team van wbc Beckershof. En door wie? Door Maatschap van Lier-Beijers Geraniums & Perkplanten uit Meijel ( groothandel in planten).
Mevrouw van Lier liet ons pas geleden weten dat ze graag bloemen wilde schenken aan Beckershof. Maar wie had durven dromen dat het om zo’n groot aantal mooie, prachtige planten zou gaan. Wat zijn we er met z’n allen blij mee. Ze staan zo fleurig op ons terras ; een prachtig gezicht! Dat is genieten voor onze bewoners, hun familie en bekenden als ze op bezoek zijn, maar uiteraard voor het team ook een genot om naar te kijken.
En niet te vergeten, ook de buurtbewoners zullen dit mooie aanzicht waarderen. Planten en bloemen geven toch altijd dat beetje extra.
Maatschap van Lier-Beijers, hartelijk dank voor dit waanzinnig mooie gebaar. Wat een mooi begin van de zomer!
En wederom geldt hier weer : in Meijel doen we het SAMEN.
Meijeldoenwehetsamen