16/05/2026
🐝 KOM IN ACTIE..RED DE INSECT! 🦟
Zonder een schuldige aan te wijzen komen wij graag in actie om onze insecten te redden. We lezen en horen dagelijks hoe dramatisch het is gesteld met onze insecten populatie.
Op RTL Nieuws lezen we: "Het gaat slecht met insecten. Dat komt door de mens"
🌸🐝KOM NU ALLEMAAL IN ACTIE!🐝🌸
Als agrarisch gezin werken we al jaren samen in én met de natuur en dat is echt het mooiste dat er bestaat. 24/7/365 worden op onze boerderij koeien gemolken en bewerken we met hart en ziel onze grond. Op onze landbouwgrond verbouwen we al jaren gewassen voor de productie van voedsel maar we willen nu met alle liefde een deel van deze grond gaan gebruiken voor het zaaien van bloemenmengsels voor de bijen, vlinders en alle andere insecten.🌸🐝🦋
KOM NU IN ACTIE EN DOE NU MEE!
U kunt hier allemaal aan mee doen.
Voor € 10,00 per m2 (per seizoen) zaaien wij een biodivers bloemenmengsel voor u op de hiervoor door ons beschikbaar gestelde grond. Hoe meer deelnemers, hoe meer bloemenpracht! 🌸
Ook dit jaar verdubbelen wij uw gesponsorde vierkante meters voor dubbel zoveel biodiversiteit. ❎2️⃣
De insecten, (weide)vogels en alle andere dieren zullen u zeer dankbaar zijn!🐝🦋
Wilt u meer informatie: kijk op www.bloembijenmeer.nl en/of stuur een pb
KOM IN ACTIE...RED DE INSECT!
Delen is lief!
Doe mee! Steeds meer particulieren, organisaties en bedrijven willen aan de slag met het herstellen van de biodiversiteit. Bloem, Bij & Meer is een initiatief om samen de biodiversiteit te versterken, heel concreet. Niet alleen is in de natuurgebieden winst te behalen; kansen liggen er natuurlijk oo...