28/07/2023
Dag 16
Vlog door Imke en Jesse
Hey hey vandaag hadden we een heel leuk programma. Vanmorgen werd iedereen wakker in hun eigen gastgezin. Om 07.00 uur moesten we op school verzamelen. Anne en ik (Imke) werden samen met onze buddy met een taxi naar school gebracht. We verzamelden in een klaslokaal. Na dat iedereen was aangekomen zijn we naar de grote hal gelopen. Daar kregen we een warm welkom en veel leuke presentaties. Ook groep 1 was bij deze workshop. Na de lunch en nog meer optredens was het tijd om afscheid te nemen van groep 1. Anne en ik gingen naar een andere school om daar met onze buddy een traditionele dans oefenen. Ook Floor en Suus deden me aan deze dans. We gingen weer terug met de taxi naar ons huisje. Daar hebben we even gekletst met ons gastgezin. Als avond eten kregen we natuurlijk weer rijst met groentjes. In de avond zijn we nog naar de mall gegaan waar we nog wat andere leerlingen tegen kwamen. Rond 22.30 uur zijn we weer naar huis gegaan. Nog even gekletst en toen klaargemaakt om te gaan slapen. Dat was het dan weer voor vandaag!