19/06/2026
SLECHTZIENDENGROEP
De groep wilde weleens Stuuverkeskienen, wat elke maandagmiddag plaats vind bij de Dorpsontmoeting. Dus afgelopen donderdag kwamen de stuuvers op tafel en aan de slag. Het was een geslaagde middag.
Twee weken ervoor heeft de groep aardbeien jam gemaakt.
Er werd flink gesnoept tijdens het schoonmaken van de aardbeien…🤣😂