24/04/2026
Vanochtend is in een overvolle Sint Jans Onthoofdingkerk in Liempde op waardige wijze afscheid genomen van onze mede oprichter en eerste voorzitter van Stichting Kèk Liemt, Roger van Laere. Opdat we nooit vergeten wat hij als dorpsdokter voor zijn patiënten in het algemeen en voor de Liempdse gemeenschap in het bijzonder heeft betekend. Dat hij moge rusten in de Vrede van de Heer. Roger bedankt voor wie je was. Vaarwel en tot ziens.