07/02/2025
2 weken geleden hadden we de jaarvergadering en aansluitend nieuwjaarsborrel. Helaas was de opkomst slechts beperkt tot 14 leden van de ruim 500 leden.
We hebben afscheid genomen van bestuurslid Rianne Koppen, ze blijft gelukkig nog wel actief als commissielid daar zijn we erg blij mee.
Het bestuur bestaat daarmee nog maar uit 4 leden (Gerda, Anne-marie, Lisanne en Berdine) een paar jaar geleden was dat nog 9. We hebben daardoor al grotere activiteiten moeten schrappen.
Het tekort aan vrijwilligers is een zorgwekkende situatie, waardoor het voortbestaan van de buurtvereniging ter discussie staat. Daarom ook hier maar eens een oproepje!
Zoek jij nog vrijwilligerswerk denk dan eens aan deelname aan ons bestuur, zodat het voortbestaan enigzins zeker gesteld kan worden🙏🏻
In de nieuwsbrief die onze leden hebben ontvangen zijn de notulen van de jaarvergadering nog na te lezen.