Steun Veteranen
- Startpagina
- Nederland
- Leeuwarden
- Steun Veteranen
Veteranen OUD, JONG en Toekomstig. Iedereen is welkom op deze open site. Veteraan zijn, is elke dag veteraan zijn! De aandacht (helaas) vaak wel. Landm. Gr.
Adres
Leeuwarden
Website
Meldingen
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Steun Veteranen nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.
Snelkoppelingen
Our Story
Het is geen verwijt maar een (pijnlijk) feit : Een Veteraan "verdwijnt" niet na de officiële dagen als 04, 05 mei, 27 juni of na 15 augustus. De aandacht (helaas) vaak wel. Dat geldt ook voor het thuisfront, die STEUN geven en kunnen gebruiken smile-emoticon Dat geldt ook voor andere slachtoffers die de oorlogen zo hebben meegemaakt in hun eigen burgerleven.. we voor staan : We staan achter de personen, die zich hebben ingezet voor de Vrede hier en elders. We Waren bekender op Hyves onder de naam http://steunveteranen.hyves.nl Daarmee is/was een blijk van waardering erg groot. Het is voor een ieder belangrijk en fijn te zien, dat er steun is voor elk hier aanwezig, of elders. ===================== De beheerders van deze site op volgorde zijn : Oprichter en beheerder 1 : J.P.J.Korver Medebeheerder 2 : Luuk van der Pol ===================== We stellen ons even op volgorde voor : 1: Ik ben J.P.J. Korver, kwam bij defensie in 1992 tot 2007 ( ik begon bij de Kon.Marechaussee daarna werkzaam bij Kon. Landm. Geneeskundige dienst en na uitzending ( Bosnië) diende ik tot 2007 bij de Kon.Luchtmacht als Brandweerman, Ik ben Veteraan en bezit het Draaginsigne Gewonden (DiG) ============================== 2: Bij deze stel ik (nieuw beheerslid) me eigen voor. Ik ben Luuk, ooit als klein jochie begonnen met het bekijken van trainingen op de hei. Flink veel kogels geraapt en daarna begon mijn interesse te vergroeien naar de tweede wereldoorlog. Dat verzamel ik nu ook nog, probeer me te specialiseren in de collaboratie gedeelte. Vind het erg interessant omdat het nog steeds een beetje een taboe is. Sinds kort vind ik de moderne emblemen ook erg leuk dus dat ben ik ook weer begonnen te verzamelen. Ik heb grop niv 2 VeVa gedaan met als stage plek de kazerne te Oirschot. Erg goede tijd gehad alleen helaas voor een jaar medisch afgekeurd in Amsterdam. Nu eerst maar een hoger niveau opleiding doen en dan opnieuw proberen. Ik zal de komende tijd items van mbt defensie in het nieuws plaatsen, veteranen en defensie verzamelitems. Gr. Luuk ==============================