08/04/2026
Lieve Biesboschrakkers en -Rakkerinnen,
Laat je horen! Graag willen wij jullie uitnodigen om ons op zaterdag 9 mei jullie ideeën, tips en tops
te vertellen over afgelopen carnaval en samen te kijken hoe we de dingen volgend jaar nog leuker
kunnen maken! Jullie mening telt! 😁
- 🏢 't Roer om
- 📆 Zaterdag 9 mei
- ⏳️ Inloop 19.30-20.00 uur, start 20.00 uur
(consumpties zijn voor eigen rekening)
Al barsten wij zelf natuurlijk van de goeie ideeën 🤪
We hopen jullie in grote getale te zien, want hoe meer, hoe beter! Iedereen is welkom, bewoners,
verenigingen enz enz.
We willen je wel vragen om je even aan te melden via onderstaande via:
www.biesboschrakkers.nl
Wil je je aanmelden als (Raads)Lid en meehelpen met de organisatie?
Ook dat kan, graag zelfs! Direct aanmelden kan via [email protected] en/of we
beantwoorden graag al jullie vragen tijdens deze avond!
Hopelijk tot 9 mei! 🥳